پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119648
قلعه‌نويي: نبي هر کاري دوست داشته باشد در فدراسيون مي‌کند/حتما من به اکبرپور و نيکبخت‌واحدي خيلي بدي کردم!
تاریخ انتشار : 1393/09/09 17:51:52
نمایش : 966
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در اين چند هفته خوب بازي کرديم و بد نتيجه گرفتيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي استقلال و راه‌آهن گفت: در ابتداي صحبت‌هايم ميلاد امام کاظم (ع) را تبريک مي‌گويم. در باره بازي فردا بايد بگويم که با توجه به نتايج بدي که در اين چند هفته گرفته‌ايم از نظر روحي و رواني ايده‌آل نيستيم اما از نظر فني که تيم را آناليز کرديم در اين چند هفته خوب بازي کرديم اما بد نتيجه گرفتيم و بد گل خورديم.

وي ادامه داد: فردا بازي بسيار مهمي مقابل راه‌آهن داريم و اين تيم را هم آناليز کرديم و آنها را تيمي جوان و با برنامه ديدم که مربي خوبي هم دارند و به نظرم بازي بسيار سختي هم فردا خواهيم داشت اما ما از هر نظر آماده گرفتن سه امتياز بازي هستيم.

سرمربي استقلال در رابطه با ضعف خط دفاعي اين تيم عنوان کرد: متاسفانه ما روي اشتباهات فردي گل مي‌خوريم و در نظم دفاعي و ساختار خط دفاع مشکلي نداريم در اين چند روز بارها اعلام کردم که مسئوليت باخت‌ها بر عهده من است و هيچ شخص ديگري از بازيکن گرفته تا مديرعامل و هيأت مديره تقصير ندارند ما در نظم دفاع شرايط خوبي داريم ما اشتباهات بدي مي‌کنيم. گل دومي که در ديدار با ذوب‌آهن دريافت کرديم فکر مي‌کنم ديگر براي استقلال اتفاق نيفتد.

وي در مورد محرومان تيمش اظهار داشت: نسبت به راه‌آهن شرايط سخت‌تري داريم و درخواست کرديم يک روز بازي ما عقب بيفتد اما اين اتفاق نيفتاد. من و ميلاد‌ فخرالديني محروم هستيم و به غير از قاضي و رمضاني که مصدوم هستند ساير نفرات حضور دارند. سليمان فلاح بازيکن جديد استقلال است که فردا قراردادش به ثبت مي‌رسد و مي‌تواند در ليست 18 نفره ما حضور پيدا کند.

وي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران در رابطه با اينکه آيا آندرانيک تيموريان در ليست اين تيم قرار مي‌گيرد، عنوان کرد: تيموريان سه کارته است من فکر مي‌کردم فقط حافظه خودم ضعيف است. شايد سؤال شما انحرافي بوده است.(باخنده)

قلعه‌نويي در ادامه درباره تجمع هواداران اين تيم مقابل باشگاه استقلال گفت: طبيعتا باخت در دربي در اين اتفاقات تاثير دارد اما سؤال من اين است که آيا تيم‌هاي ديگر از تيم‌هاي ليگ يکي نباختند و حذف نشدند؟ تيم ما از نظر امتيازي به صدر جدول نزديک است و من معني بحران را نمي‌دانم. بحران يعني اينکه تيم سيزدهم و نهم جدول را تحويل گرفتم اما الان که با صدر جدول 4 امتياز اختلاف داريم و آن هم در حالي که 45 امتياز تا پايان فصل باقي مانده که 27 امتياز هم بازي‌هاي خانگي است.

 

وي ادامه داد: البته عکس کساني که در اين تجمعات شرکت کردند درآمد و ما مي‌دانيم که آنها کجا مشغول به کار هستند و در کدام مدرسه فوتبال فعاليت مي‌کنند و ما آنها را شناسايي کرديم اما به هر حال آنها هم بچگي کردند.

 

وي درباره اينکه اين تجمعات از قبل برنامه ريزي شده است يا خودحوش است، افزود: اگر از ما حمايت مي‌کردند حتما مي‌گفتند از پيش برنامه‌ريزي شده بوده اما الان مي‌گويند خودجوش است!

 

سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره جلسه هيأت مديره اين باشگاه که امروز برگزار شده، تصريح کرد: خبري از جلسه هيأت مديره ندارم و فکر مي‌کنم نتيجه آن بر روي سايت باشگاه استقلال وجود دارد اما باز هم مي‌گويم که ما با صدر جدول 11 امتياز اختلاف نداريم بلکه اختلاف ما فقط 4 امتياز است که اين هم قابل جبران خواهد بود اما در نظر بگيريد که در بازي با پرسپوليس و ذوب‌آهن نفرات ما کامل نبودند و بايد در نيم‌فصل دوم بازيکناني بگيريم که بيشتر در اختيار ما باشند تا بتوانيم از آنها استفاده کنيم.

قلعه‌نويي درباره مصاحبه‌اي که از رضا حقيقي منتشر شده بود و اينکه شايعه استقلالي شدن اين بازيکن وجود دارد، افزود: من و حقيقي هم‌استاني هستيم و من نيشابوري‌ام و او مشهدي اما بايد بگويم در بازي با استقلال و پيام از بازي او خوشم آمد و دنبال استقلالي‌کردنش بودم که اين اتفاق رخ نداد اما به او علاقه زيادي داريم هر چند که مصاحبه او را نخواندم چرا که مطبوعات را نمي‌خوانم اما از او تشکر مي‌کنم و بايد بگويم که به هرحال قانون فوتبال است. ما در ليگ برتر سه جام و در جام حذفي 2 جام گرفتيم اما روزي که نتيجه نگيريم چون مردم از ما توقع دارند عليه ما شعار مي‌دهند که البته اين هم به حق است چون جواني که 5 هزار تومان در جيب دارد و با آن به استاديوم مي‌آيد دوست دارد تيمش نتيجه بگيرد و من هم به عنوان نفر اول کادر فني مقصر هستم و اگر آنها شعاري هم بدهند مي‌پذيرم اما در 7-8 هفته ما نتايج خوبي نگرفتيم و مردم حق دارند که اعتراض کنند اما آخر فصل آنها را شاد مي‌کنيم.

سرمربي استقلال در رابطه با اينکه نيکبخت‌واحدي و سياوش اکبرپور عليه او صحبت کردند، کفت: دستشان درد نکند من خيلي به اين دو نفر بد کردم!  حتما به آنها بد کردم که اين حرف‌ها را مي‌زنند. من به هر کسي که خوبي کرده باشم حتما به اين دو نفر خيلي بد کردم! صحبت‌هاي اين دو نفر را نخواندم اما شنيدم چه حرف‌هايي زده‌اند.

وي در مورد جدايي فرهاد مجيدي، جواد نکونام، مجتبي جباري و اينکه احتمال جدايي آندرانيک تيموريان هم وجود دارد و تمام اين مسائل باعث شده اين شائبه به وجود بيايد که قلعه‌نويي نمي‌تواند محبوب‌تر از خودش را ببيند،‌گفت: عده‌اي اين حرف‌ها را مي‌گويند و مي‌نويسن. مجيدي مگر خودش خداحافظي نکرد و او خودش تصميم به رفتن گرفت من که نمي‌توانم به او بگويم خداحافظي کند. مجتبي جباري به خاطر من از تيم جدا شد؟ به خاطر من در اين رابطه بيانيه دادند؟ چرا زماني که در سپاهان حضور داشتم اين حرف‌ها را مطرح نمي‌کردند. در آن تيم سيدجلال حسيني، هادي عقيلي و محرم‌نويدکيا ستاره نبودند؟ حتما آنها ستاره نبودند و سياره بودند.

وي در پاسخ به اينکه آيا استحقاق محروميت را داشته عنوان کرد: خودم هم نمي‌دانم چرا محروم شدم. خبرنگاري حکم کميته انضباطي را قرائت کرد و طي آن اعلام شد اين محروميت به خاطر خروج‌هاي مکرر قلعه‌نويي از محوطه فني در نظر گرفته شده است که وي در پاسخ گفت: بنده دو سؤال دارم. تعريف قانون کاملا مشخص است و قانونگذار هم کميته انضباطي است. چه اتفاقي افتاد که ديدار استقلال و تراکتورسازي با حضور هواداران انجام شد. آيا حسن‌زاده و دوستانش نبايد اين موارد را بررسي کنند. خودم دوست دارم بازي اين دو تيم با حضور هواداران باشد. اما شما تفاوت برخوردها را نگاه کنيد. ما درخواست کرديم يک روز ديدارمان مقابل راه‌آهن عقب بيفتد اما اين مسئله را نپذيرفتند. آقاي حسن‌زاده آيا ديديد که ما به خاطر برگزار شدن بازي مقابل تراکتورسازي با حضور هواداران نامه‌اي فرستاده باشيم؟ آقاي حسن‌زاده در مورد تخلفي که خودت انجام دادي توضيح بده؟ من شکست خوردم و اين مسئله را قبول کردم. حسين‌ عسگري اعلام مي‌کند که من به خاطر سرپوش گذاشتن روي باخت استقلال اين صحبت‌ها را مي‌کنم. وقتي مقابل ذوب‌آهن و فولاد باختيم باز هم صحبت از داوري کردم؟‌

سرمربي استقلال تاکيد کرد: آقاي حسن‌زاده تو خودت متخلف بودي. کارشناسان اعلام کردند در ديدار دربي دو پنالتي براي استقلال گرفته نشده است. البته برخي گفتند يک پنالتي نگرفتند. گل محمد نوري در برنامه 90 مشخص شد که بعد از صحنه آفسايد به ثمر رساندند.کارشناسان گفتند يکي از مدافعان پرسپوليس بايد سه کارت زرد دريافت مي‌کرد. سوالم اينجاست که جطور به داور بازي نمره قبولي مي‌دهند؟

وي در ادامه اظهار داشت:‌مهدي محمدنبي هر کاري دوست داشته باشد در فدراسيون مي‌کند. دپارتمان و کميته انضباطي هم به دنبال زاويه نگاه نبي هستند. سال قبل من را جريمه کردند و وقتي با ناظر آن مسابقه صحبت کردم او گفت هيچ گزارشي نداده‌اند. اين مسئله را به آقايان اعلام کرديم که آنها گفتند در فيلم بازي حس کرديم که شما رفتار خوبي نداشتيد. تازه حس کرده بودم که چنين حکمي دادند. آقاي حسن‌زاده چه کسي به تخلف شما رسيدگي مي‌کند؟

وي در ادامه صحبت‌هاي خود تصريح کرد: از مهدي تاج خواهش مي‌کنم در ادامه مسابقات به دو نکته توجه کند اول اينکه چيدمان داوري را زير نظر بگيرد و همچنين در بحث دوپينگ نظارت داشته باشد. اگر تاج به اين دو مسئله رسيدگي نکند برخي تيم‌ها در نيم‌فصل دوم متضرر مي‌شود. واقعا برايم جاي سؤال است که به خاطر خروج از محوطه فني يک مربي محروم مي‌شود. اگر جريمه‌اي در نظر مي‌گيريد گزارش داور و ناظر را نشان دهيد. ديگر اين اقدامات بس است و شور اين موضوع را درآوردند. ما البته مدارک و مستندات خوبي داريم و بيکار ننشستيم. مدارک‌مان را به کميسيون اصل 90 براي بررسي کامل اين مسائل ارائه خواهيم کرد. متاسفانه برخي طبقات فدارسيون جزيره‌اي شده است و نگاه به نگاه نبي مي‌کنند.

سرمربي استقلال در رابطه با اينکه آيا اعتقاد دارد بازيکنان برخي از تيم‌ها دوپينگ مي‌کنند، اظهار داشت: من نگفتم کسي دوپينگ مي‌کند تنها خواستار نظارت بيشتر شدم و وظيفه سازمان ليگ بررسي اين مسائل است.

انتهاي پيام/ي
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html